Maar het gaat niet alleen om zoveel mogelijk bezoekers op uw website. Het is nóg belangrijker dat deze bezoekers overgaan tot actie (conversie). Wij zoeken met u naar de beste mogelijkheden om dit doel te bereiken.
Content marketing betekend voor ons dat we vanuit een duidelijke visie een strategie ontwikkelen om content te creëren en die onder de aandacht van uw doelgroep brengen.
Met die content biedt u uw potentiële klant waardevolle informatie aan waarmee u hen helpt om te kiezen voor uw product.
Er zitten dagelijks ruim 6,8 miljoen Nederlanders op Facebook, 2,7 miljoen op Instagram en ruim 600.000 op LinkedIn. Dit is een enorm potentieel of, zo u wilt, een enorme vijver om in te vissen.
Maar hoe bereik je deze potentiële klanten? Hoe ga je vissen? Zomaar je hengel uitgooien, zonder aas te gebruiken heeft geen zin.
Daarom gaan we samen aan de slag om voor u de beste strategie uit te stippelen. We brengen de doelgroep voor u in kaart en stellen een uitgekiend stappenplan voor u op. Samen bepalen we dan welke content we op welke social media kanalen plaatsen.
Een belangrijk onderdeel van uw online marketing plan is de contentstrategie. Welke content gaat u inzetten en waar gaat u deze content inzetten?
Wat heeft u aan uw klant te bieden? Welk probleem lost u op voor uw doelgroep? Hoe gaan we uw doelgroep naar de oplossing leiden, bijvoorbeeld: welke social media kanalen zetten we hiervoor in? En hoe verleiden we hen om op uw oplossing in te gaan? In de contentstrategie leggen we deze vast.
Het is belangrijk dat de bezoekers van uw website de juiste de door u gewenste actie gaan uitvoeren. Dit heet conversie optimalisatie. U kunt hierbij denken aan het overgaan tot aanschaf van een product op uw webshop of het invullen van een contactformulier.
Google Analytics geeft ons de mogelijkheid om alles wat we toepassen in uw website te kunnen meten. Zo meten we onder andere:
Met Google Tag Manager meten we bijvoorbeeld ook zaken als het afspelen en pauzeren van videos, kliks op externe links en het functioneren van knoppen (call-to-actions). Met die gegevens zijn we vervolgens in staat om uw website en je zoekmachine optimalisatie strategie goed te optimaliseren.
Trage websites zijn één van de grootste ergernissen van internetgebruikers. Na ongeveer 6 seconden haakt de gemiddelde gebruiker af, terwijl de gemiddelde website ongeveer 12 seconden moet laden. Het gevolg hiervan is dat gebruikers naar een andere website gaan.
Wil je je bezoekers vasthouden dan is het van het grootste belang dat je website snel laadt. Maar niet alleen voor de bezoeker is een snelle website van belang, ook voor Google; je scoort namelijk hoger in Google wanneer je website snel inlaadt. Wij geven je een paar tips voor een snellere WordPress website.
Lees verderAltena Websites is een samenwerking tussen Altena Media en Commpro. Altena Media is een full-service reclamebureau en Commpro is een ICT specialist.
In 2008 hebben we onze krachten gebundeld. Samen bouwen we de
mooiste websites. Altena Websites is verantwoordelijk voor ontwerp en concept. Commpro is verantwoordelijk voor functionaliteit en
techniek.
Gemaakt met door
© 2020